پنجره‌های‌باز
پنجره‌های‌باز

پنجره‌های‌باز

حرفهای مفید با سردرد شدید

یکسال گذشت و فکر میکنم پارسال تصمیم گرفتم رویه خوب و پویایی در درس خواندن پیدا کنم که دقیقا همان ترم از همه بدتر شد ، اینجا یک مساله مطرح میشود که یعنی تصمیم به خوب بودن از دم کشک است که نتیجه عکس دارد؟ نه کشک نیست و هیچ عقلی نمیپذیرد تصمیم به خوب بودن کشک باشد پس مشکل کجاست که نتیجه ها عکس تصمیم هاست که فکر میکنم بحث روشنی باشد و نیاز به تفصیل نیست اما مهم ترینش این است که ما تصمیم نمیگیریم بلکه یک ابری از یک عمل در ذهنمان می پرورانیم و کشکی به خودمان می قبولانیم که تصمیم گرفتم خوب باشم و کلا یک هفته در خماری اینکه مفید هستم پس تمام شد میمانیم و کلا ما می مانیم و یک مشت حرف مفت که به خودمان زده ایم و اسمش را گذاشتیم تصکیم و بهتر است یک مقدار جدی باشیم و انقدر جوک نگوییم. 

حرفهای قشنگتری درین موضوع داشتم که به اختصار نیز نخواهم گفت چرا که سردرد ناشی از چیزی که نمیدانم از ظهر  دست به گریبانم است و خواب عصر گاهی هم نه تنها کمکی نکرد که بدتر کرد و چای و نسکافه هم به یاری نرسید.

اینکه اینگونه کتابی صحبت میکنم فقط از روی عشق است که میکشد به دلم و دلم میخواهد اینگونه بنویسم D:

آخرین کتابی که خواندید چه بود

دست کم دو هفته یکبار یک کتاب بخوانیم 

من آخرین کتابم برمیگردد به تابستان 

و متاسفم ازین شرایط

اما اکنون دو کتاب در دست خواندن دارم چون به اواخر امتحانات هم رسیدم تقریبا بیشتر وقت خواندن دارم

گرچه در طول ترم و حتی ماه امتحانات هم آدم وقت یک ربع کتاب خواندن دارد ولی مرد عملی در وجودمان موجود نیست برای همین بهانه های زیادی داریم. کاش بجای وقت ندارم و حوصله ندارم و شرایط ندارم یکراست میرفتیم سر اصل مطلب و اظهار میکردیم ما مرد عمل نیستیم 

تا زودتر آدم میشدیم و کم کم خودمان را از پشت بهانه های دروغین بیرون می اوردیم و مشکل اصلیمان را به جای در جیب گذاشتن و پنهان کردن، در دست میگذاشتیم تا باعث خجالتمان بشود و آخر بیندازیمش سطل آشغال تا به موفقیت واقعی برسیم.

نه اینکه موفقیت ظاهری و بسته به یک مشت دروغ و ظاهر سازی داشته باشیم که نتیجه اش سر خوردگی و شکست در درون بشود و عدم اعتماد به نفس ولمان نکند و شب و روز از انسان بودن درد بکشیم

خلاصه اینکه سردرد دارم و خوابم نمیبرد و حوصله ام سر رفته...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.