پنجره‌های‌باز
پنجره‌های‌باز

پنجره‌های‌باز

شب‌نویس

دلم میخواد روزگارم بُر بخوره، دوست دارم یه تغییر قشنگ توو دنیام اتفاق بیفته. تغییری که بخاطرش لبخند رو لبام بیاره همه ساعتا و ثانیه های زندگیم

اصلا نمیفهمم چطور بعضیا براشون مهم نیست که وجودشون برای کسی زندگی باشه یا نه...

من خیلی برام مهمه و دوست دارم همیشه برای کسی مهم باشم

دیشب لونا بهم گفت اسم پنجتا از کسایی که دوسشون داری و چراش رو بنویس

توو زندگیم ، فاطمه و زهرا خواهرامو خیلی دوست دارم

علی داداشم و امیرمسعود پسر زهرا و ف..د یه غریبه که این روزا بیش از پیش غریبه شدیم

ما یه خوانواده پر جمعیتیم

من سه تا خواهر و شیش تا داداش دارم

از میون همه داداشام همیشه عاشق علی بودم و فاطمه و زهرا هم عمیقا باهاشون حس نزدیکی میکنم

زهرا دوتا بچه داره ولی من عاشق مسعودم و همه اینو میدونن

من کلی عمه شدم ولی خب برادرزاده هامو عمیق دوست ندارم

فردا روز اول دانشگاه توو سال نودوپنجه

فیزیک دارمو ریاضیو آمار

میرم که آمارُ حذف اضطراری کنم و بذارم همون ترم پنج بردارم

امیدوارم ستار اونموقع ارائه بده

فیزیک این ترم خیلی بهتره

ریاضی دو افتضاحه استادش

خیلی پشیمونم با ستار برنداشتم...نمیدونم با کی لج کردم

خدا به خیر بگذرونه

هم اینو هم برنامه نویسی که واقعا نگران این دوتام، با این استاداشون




نظرات 4 + ارسال نظر
چوپیا شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 22:50 http://choopia.blogsky.com

صلام دخترک خوش ناموعطر
"من خیلی برام مهمه و دوست دارم همیشه برای کسی مهم باشم"
چه صادقانه و سادگانه بیانش کردی.
و یه چیز دیگه!
اوه چه افتخاری، بیخبر اینجا لینک شدم ذوگ میکنییییم

سلااام چوپیای جذاب و مهربونم
دیگه دیگه تنها کار کوچیکی بود که میتونستم انجام بدم❤

بهامین شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 22:10 http://notbookman.blogsky.com

سلام نرگس جان
ممنونم به دفتر یاداشتم اومدی
خوشحال میشم بازم بهم سربزنی
بنظرم هرکسی دوست داره برای یه نفر مهم باشه
اما یادت باشه در حال حاضر وواسه خانوادت مهمی
اون یه نفرم از راه میرسه
نگران نباش

سلام ، خواهش میکنم
حتما با کمال میل
درسته از آدمای الان غافلم...

آنا جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 23:09 http://aamiin.blogsky.com

طفلکی برادرزاده هاتون ..

اره واقعا..

شباهنگ جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 21:20 http://m-nastro.blogsky.com/

مطمئنم خوب میگذره باقی سال.... :)
موفق باشیم.

مرسی از انرژی مثبتت شباهنگ عزیز
موفق باشیم ‌ان‌شاالله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.