پنجره‌های‌باز
پنجره‌های‌باز

پنجره‌های‌باز

حال و روز اعصابی که خورد است

امتحان معادلاتُ به بدترین شکل ممکن دادم...اصلا حس رضایت ندارم...نمیدونم قراره چی سر معدل این ترمم بیاد..دلم خوش بود که این ترم فرق داره

ستار، استاد آمار و معادلاتم امتحانای سختی از گروه کلاس ما گرفت...خیلی از دستش ناراحتم..برگه ی معادلات من سوال سختی داشت...خیلی سخت

علاوه بر اون که نتونستم حل کنم، یه سوال هم از خود جزوه بود که فقط چون فکر میکردم نمیاد نخوندم و تا الان هشت نمره از سی نمره  از دست دادم...بقیه سوالا هم گند زدم..

برای ریاضی دو هم ناراحت بودم ولی معادلات فرق داره...چون استادش فرق داره

آخرین ترمه که با ستار برمیدارم اونوقت به این افتضاحی دارم امتحان میدم:(

در ضمن استاد ریاضی دو گفت برای اونایی که سفید دادن کلا یه باردیگه میانترم میگیره...ریاضی دو هم میتونم جبران کنم

الان نگران برنامه نویسی ام...امتحان به اون مسخرگی رو نخونده گند زدم و الان گیر تحویل پروژه پنج نمره ایَم

کاش ستار ریاضی مهندسی هم ارائه میداد:( ازش میپرسم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.